asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödediğim KDV ve ÖTV düşüküyor diyorlar 600k kadar internette ama
Sıfır kilometre ve ikinci el binek oto alımlarında; şirketin aktifine kaydedilir ve amortisman yoluyla giderleştirilir. Amortisman süresi 5 yıl olup, normal amortisman yöntemine göre; her yıl %20'si gider kaydedilmek suretiyle giderleştirilir.

hocam bunu bende tam bilmiyorum forumda mali müşavirler var onlara sorun bence