Bu kadar da olmaz. İnsan 20.000 yapar ücret
https://twitter.com/solcugazete/stat...yc6cY8H9Q&s=19
Bu yapılan ayıp değil mi?
21
●1.288
- 03-05-2024, 22:11:54Kayıt dışı evlilik artacak bu sefer aynı şekil de kayıt dışı çocuk da. Yaptıkları iyi bir şey değil farkında mısınız?
- 03-05-2024, 22:14:11Kayıtlı çocukları da kontrol altında tutamadıktan sonra pek bir fark yok sanki hocam 1 milyon gelse çocuklarla birlikte 6 milyon oluyorlarDijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2024, 22:15:24iyi yönden bakarsan, doğum, hastane, sağlık vb. ihtiyaçlarını karşılamayacağızDijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2024, 22:49:56Sev, sevme benim de çok yanlış bulduğum göçmen politikası içerisindeyiz. Ama burada doğan çocuklar sadece çocuktur, çocuk çocuktur başka hiçbir şey değildir. O doğan çocuklar 6-7 yaşlarına gelince Türkiye'deki okullara gidiyor buranın kültürünü öğreniyor ve yavaş yavaşta kültürümüze uyum sağlayacaklar. Şu an olan nesil 1. nesil onların kültürümüze alışması çok zor ama 2. ve 3. nesil öyle değil çok daha kolay uyum sağlarlar hele 4. nesil neredeyse %100 şekilde uyum sağlarlar.myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir insani anlayışı da, ekonomi anlayışı da, göçmen politikası da yok. O sağlıkta harcanan para her türlü harcanacak. Kayıt dışı evlilik ilerisi için çok daha kötü. Bir doğum masrafına çok daha önemli şeylerden feragat ediyoruz sizin düşüncelerinize göre.DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle