• 03-05-2024, 22:03:22
    #1
    Bu kadar da olmaz. İnsan 20.000 yapar ücret



    https://twitter.com/solcugazete/stat...yc6cY8H9Q&s=19
  • 03-05-2024, 22:05:00
    #2
    Artıyorum 30 bin
  • 03-05-2024, 22:05:40
    #3
    Harbidende çok ayıp kınıyorum CHP li afyon belediyesini gerçekten yani.. 20 değilde bunların üremesine engel olmak için açlıktan susuzluktan gebermeleri ölmeleri vefat etmeleri için 50.000 tl yapmaları gerekiyordu.
  • 03-05-2024, 22:07:35
    #4
    faturalara ek zam, iş yeri açma zorlaştırmaları, binada yaşayabilecek maksimum sığınmacı sayısı sınırlandırmalarını bekliyoruz
  • 03-05-2024, 22:10:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben olsam kisibasi 500 bin tl yaparim
  • 03-05-2024, 22:11:54
    #6
    Kayıt dışı evlilik artacak bu sefer aynı şekil de kayıt dışı çocuk da. Yaptıkları iyi bir şey değil farkında mısınız?
  • 03-05-2024, 22:14:11
    #7
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt dışı evlilik artacak bu sefer aynı şekil de kayıt dışı çocuk da. Yaptıkları iyi bir şey değil farkında mısınız?
    Kayıtlı çocukları da kontrol altında tutamadıktan sonra pek bir fark yok sanki hocam 1 milyon gelse çocuklarla birlikte 6 milyon oluyorlar
  • 03-05-2024, 22:15:24
    #8
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt dışı evlilik artacak bu sefer aynı şekil de kayıt dışı çocuk da. Yaptıkları iyi bir şey değil farkında mısınız?
    iyi yönden bakarsan, doğum, hastane, sağlık vb. ihtiyaçlarını karşılamayacağız
  • 03-05-2024, 22:49:56
    #9
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıtlı çocukları da kontrol altında tutamadıktan sonra pek bir fark yok sanki hocam 1 milyon gelse çocuklarla birlikte 6 milyon oluyorlar
    Sev, sevme benim de çok yanlış bulduğum göçmen politikası içerisindeyiz. Ama burada doğan çocuklar sadece çocuktur, çocuk çocuktur başka hiçbir şey değildir. O doğan çocuklar 6-7 yaşlarına gelince Türkiye'deki okullara gidiyor buranın kültürünü öğreniyor ve yavaş yavaşta kültürümüze uyum sağlayacaklar. Şu an olan nesil 1. nesil onların kültürümüze alışması çok zor ama 2. ve 3. nesil öyle değil çok daha kolay uyum sağlarlar hele 4. nesil neredeyse %100 şekilde uyum sağlarlar.


    DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi yönden bakarsan, doğum, hastane, sağlık vb. ihtiyaçlarını karşılamayacağız
    Böyle bir insani anlayışı da, ekonomi anlayışı da, göçmen politikası da yok. O sağlıkta harcanan para her türlü harcanacak. Kayıt dışı evlilik ilerisi için çok daha kötü. Bir doğum masrafına çok daha önemli şeylerden feragat ediyoruz sizin düşüncelerinize göre.