Konu
Bu yapılan ayıp değil mi?
03-05-2024, 22:05:40
#3
slayer01
Harbidende çok ayıp kınıyorum CHP li afyon belediyesini gerçekten yani.. 20 değilde bunların üremesine engel olmak için açlıktan susuzluktan gebermeleri ölmeleri vefat etmeleri için 50.000 tl yapmaları gerekiyordu.