• 03-05-2024, 10:44:15
    #1
    Merhaba
    Bugün askerlik sınıflandırma sonucum açıklandı. Hizmet şeklim yedek astsubay adayı olarak gözüküyor.
    Aday hakkında bilgisi olan var mı ?
  • 03-05-2024, 10:51:11
    #2
    Instagram mavi tik✅
    12 ay yapıyorsun , 10 ay ücret alıyorsun 2 ay eğitim (eğitimde sadece harçlık veriliyor)

    10 aydada şuanda ortalama 50-60 arası ücret aliyorsun seni kura ile gondericekleri tarafa bağlı.
  • 03-05-2024, 11:02:18
    #3
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 ay yapıyorsun , 10 ay ücret alıyorsun 2 ay eğitim (eğitimde sadece harçlık veriliyor)

    10 aydada şuanda ortalama 50-60 arası ücret aliyorsun seni kura ile gondericekleri tarafa bağlı.
    Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim.
  • 03-05-2024, 11:31:55
    #4
    Yolunuz açık olsun. Ayağınıza taş değmesin.
    Güzel zamanlar geçirirsiniz. Rütbeli olacaksınız. Bu büyük avantaj.
  • 03-05-2024, 11:42:17
    #5
    denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolunuz açık olsun. Ayağınıza taş değmesin.
    Güzel zamanlar geçirirsiniz. Rütbeli olacaksınız. Bu büyük avantaj.
    Allah razı olsun hocam.
  • 03-05-2024, 13:02:05
    #6
    Hayırlı olsun bende çok istedim ama gelmedi Yolunuz açık olsun muhteşem bir fırsat
  • 03-05-2024, 13:32:46
    #7
    Instagram mavi tik✅
    reserd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bende çok istedim ama gelmedi Yolunuz açık olsun muhteşem bir fırsat
    Önlisans bölüm neydi sizin acaba
  • 03-05-2024, 14:13:00
    #8
    reserd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bende çok istedim ama gelmedi Yolunuz açık olsun muhteşem bir fırsat
    Teşekkür ederim hocam.

    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önlisans bölüm neydi sizin acaba
    Bilgisayar programcılığı