Konu
Yedek astsubay adaylığı hakkında sorum var
03-05-2024, 11:02:18
#3
Harunn
reallegal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
12 ay yapıyorsun , 10 ay ücret alıyorsun 2 ay eğitim (eğitimde sadece harçlık veriliyor)
10 aydada şuanda ortalama 50-60 arası ücret aliyorsun seni kura ile gondericekleri tarafa bağlı.
Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim.