• 02-05-2024, 17:54:56
    #1
    Hocalarım merhaba 2-3 günde bir Kanva satıyorum. 60 TL gibi bir tutar. İbana girdiği için herhangi bir sorun olur mu. Üstüme şirket yok.
  • 02-05-2024, 17:55:32
    #2
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Hayır hocam
  • 02-05-2024, 17:56:14
    #3
    Belli olmaz ibanlar inceleme altında.
  • 02-05-2024, 17:56:28
    #4
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam
    Hocam geçenlerde 23 bin TL gibi bir tutar girdi hesabıma. Babam gönderdi o herhangi bir sorun çıkartır mı?
  • 02-05-2024, 17:57:56
    #5
    Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım merhaba 2-3 günde bir Kanva satıyorum. 60 TL gibi bir tutar. İbana girdiği için herhangi bir sorun olur mu. Üstüme şirket yok.
    Hiçbir şey olmaz. Ben 4-5 haneli tutar alıp gönderiyorum. Milyonlarca insana neye göre ceza kesecekler. Milletin gözünü korkutuyorlar. Arkadaşıma para gönderiyorum bitti.
  • 02-05-2024, 17:58:03
    #6
    Ne olacağı belli değil arkadaşlar nereden nasıl para alırız ceza keseriz onun derdine düştüler şu anda
  • 02-05-2024, 17:59:36
    #7
    Sorun olmaz diyenler neye dayanarak sorun olmaz diyorlar bilmiyorum ama sana şöyle diyim, Sorun olur.

    İsim vermiyim (Kırmızı banka) Aynı şekil satış yapıyordum sürekli ufak tefek geliyordu bu 3-4 ay sürdü.
    Bir sabah 9 da telefonum çaldı açtım banka şubesi acil beni bankaya çağırıdı.
    Gittim ve bu paranın kaynağını sordu satış yapıyorum dedim vergi levhan nerde dediler bir şey diyemedim.
    (Çok kısa anlattım, Bankada tavırları çok kötüydü. Hesabımı kapatmak için İmza attırdıkları kağıt Vs. herşey gönül rızam varmış gibi yazıyordu)
    Hesabımı kapattılar, parayı verdiler

    Şuan yaptığınız işlem. Bireysel hesabı ticari hesabı gibi kullanıyorsunuz. Sorun orada.
  • 02-05-2024, 18:02:49
    #8
    Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İbana girdiği için herhangi bir sorun olur mu.
    Evet sorun olur
  • 02-05-2024, 18:09:41
    #9
    Benim fikrim hiç bir şey olmaz öyle olsa bankalar tıkanır herkes nakit çalışır bankalarda para olmayınca ekonomi çöker