Sorun olmaz diyenler neye dayanarak sorun olmaz diyorlar bilmiyorum ama sana şöyle diyim, Sorun olur.

İsim vermiyim (Kırmızı banka) Aynı şekil satış yapıyordum sürekli ufak tefek geliyordu bu 3-4 ay sürdü.
Bir sabah 9 da telefonum çaldı açtım banka şubesi acil beni bankaya çağırıdı.
Gittim ve bu paranın kaynağını sordu satış yapıyorum dedim vergi levhan nerde dediler bir şey diyemedim.
(Çok kısa anlattım, Bankada tavırları çok kötüydü. Hesabımı kapatmak için İmza attırdıkları kağıt Vs. herşey gönül rızam varmış gibi yazıyordu)
Hesabımı kapattılar, parayı verdiler

Şuan yaptığınız işlem. Bireysel hesabı ticari hesabı gibi kullanıyorsunuz. Sorun orada.