Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarım merhaba 2-3 günde bir Kanva satıyorum. 60 TL gibi bir tutar. İbana girdiği için herhangi bir sorun olur mu. Üstüme şirket yok.
Hiçbir şey olmaz. Ben 4-5 haneli tutar alıp gönderiyorum. Milyonlarca insana neye göre ceza kesecekler. Milletin gözünü korkutuyorlar. Arkadaşıma para gönderiyorum bitti.