• 02-05-2024, 01:19:17
    #1
    Merhaba, hayırlı akşamlar dilerim.

    Uzun zamandır böyle bir sorunum var bir türlü çözemedim. Bilgisayar açıkken sürekli otomatik olarak çalışıyor olarak değişiyor.

    Yardımcı olabilirseniz sevinirim.








  • Kabul Edilen Cevap
    • başlat menüsünden cmd yi yönetici olarak başlat sc delete wuauserv komutunu yaz entere bas işlem tamamdır
  • 02-05-2024, 01:41:54
    #2
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, hayırlı akşamlar dilerim.

    Uzun zamandır böyle bir sorunum var bir türlü çözemedim. Bilgisayar açıkken sürekli otomatik olarak çalışıyor olarak değişiyor.

    Yardımcı olabilirseniz sevinirim.








    Bu yöntemi kullanarak kapatmıştım. Konu linki için tıklayın.
  • 02-05-2024, 01:42:47
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    başlat menüsünden cmd yi yönetici olarak başlat sc delete wuauserv komutunu yaz entere bas işlem tamamdır
  • 02-05-2024, 01:47:05
    #4
    Hizmetlerde bile gözükmüyor artık. Görev yöneticisi açık duruyordu kaç aydır, başladıkça elle kapatıyordum Teşekkürler


    thekadirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlat menüsünden cmd yi yönetici olarak başlat sc delete wuauserv komutunu yaz entere bas işlem tamamdır

    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yöntemi kullanarak kapatmıştım. Konu linki için tıklayın.