Hizmetlerde bile gözükmüyor artık. Görev yöneticisi açık duruyordu kaç aydır, başladıkça elle kapatıyordum Teşekkürler


thekadirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlat menüsünden cmd yi yönetici olarak başlat sc delete wuauserv komutunu yaz entere bas işlem tamamdır

songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yöntemi kullanarak kapatmıştım. Konu linki için tıklayın.