Hizmetlerde bile gözükmüyor artık. Görev yöneticisi açık duruyordu kaç aydır, başladıkça elle kapatıyordum

Teşekkürler
başlat menüsünden cmd yi yönetici olarak başlat sc delete wuauserv komutunu yaz entere bas işlem tamamdır
Bu yöntemi kullanarak kapatmıştım. Konu linki için
tıklayın.