• 01-05-2024, 18:06:55
    #10
    İkili ilişki zannettiklerinizde çok doğal bir durum. Gerçek bir bağ kurduğunuzda para ya da türevlerinin pek de bir önemi olmadığını anlayacaksınız. Umarım geç farketmezsiniz dostlarım. Gerçek bir bağda dünyevi türevlerin yeri yoktur.
  • 01-05-2024, 18:08:05
    #11
    Parasız erkekten ziyade para kazanmak için hiçbir çabası olmayan erkek için geçerlidir bu söz.
    Çabalayan, çalışan ancak henüz başaramayan erkeklerin sevildiğini kendimden biliyorum.
    Ancak evde yatan para kazanmak için hiçbir çabası olmayan, kendini ya da ailesini geliştirmek için hiçbir çabası olmayan erkeğin kendisi de kendini sevmez
    • haykideveloper
    haykideveloper bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-05-2024, 18:08:20
    #12
    İnsanları parası var diye seviyor olmak ne kadar tuhaf..
    Bu bir anne de olsa, bir eş de olsa.. Çalışmamak, para kazanmamak bunlar bence daha farklı olaylar.. İkili ilişkilerde zamanla dostlarınla baş başa kaldığın için paranın hesabı bile yapılmıyor, o vakitten sonrası gerçekten olgunluk, iyi insanların yanınızda kalması demek oluyor.. Günümüzde aile birliğinin temelini maddiyat oluşturuyor cümlesi de bence çok acımasızca olmuş, temel maddiyatla atılmıyor bence. Saygı, sevgi, sadakat gördüğünüz yerden başlıyor bir şeyler.. Kadında erkekte çalışmalı.. Bir kadın kendi ayakları üstünde maddi açıdan durabiliyorsa evlenmeli, aynı şekilde erkek de.. Ve her şey günümüzde biraz daha kollektif bir birlikteliğe döndürülmeli..
    Empati bu şekilde geliştirilmeli.
    Sağlık olsun da para mütevazi hayatını devam ettirebileceğin kadarıyla yeterli..
  • 01-05-2024, 18:09:51
    #13
    anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parası olan kadın parası ile erkeği ezebiliyor diye düşünüyordur haksızda sayılmaz
    Ne alaka abi o zaman sende para var diye kadını mı ezeceksin yani. Saçma sapan düşünceler vallahi. Parası fazla olan diğerini eziyor mu? Böyle ilişki olmaz olsun zaten.
  • 01-05-2024, 18:12:28
    #14
    Guzmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanları parası var diye seviyor olmak ne kadar tuhaf..
    Bu bir anne de olsa, bir eş de olsa.. Çalışmamak, para kazanmamak bunlar bence daha farklı olaylar.. İkili ilişkilerde zamanla dostlarınla baş başa kaldığın için paranın hesabı bile yapılmıyor, o vakitten sonrası gerçekten olgunluk, iyi insanların yanınızda kalması demek oluyor.. Günümüzde aile birliğinin temelini maddiyat oluşturuyor cümlesi de bence çok acımasızca olmuş, temel maddiyatla atılmıyor bence. Saygı, sevgi, sadakat gördüğünüz yerden başlıyor bir şeyler.. Kadında erkekte çalışmalı.. Bir kadın kendi ayakları üstünde maddi açıdan durabiliyorsa evlenmeli, aynı şekilde erkek de.. Ve her şey günümüzde biraz daha kollektif bir birlikteliğe döndürülmeli..
    Empati bu şekilde geliştirilmeli.
    Sağlık olsun da para mütevazi hayatını devam ettirebileceğin kadarıyla yeterli..
    Okuduğum en iyi yazılardan...
  • 01-05-2024, 18:12:41
    #15
    Platin üye
    divinefortune adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alaka abi o zaman sende para var diye kadını mı ezeceksin yani. Saçma sapan düşünceler vallahi. Parası fazla olan diğerini eziyor mu? Böyle ilişki olmaz olsun zaten.
    Dediğiniz şekilde bir düşünce ile oradaki metni eklemedim. Demek istediğim şu şekilde;
    İşsiz bir erkekle çalışan bir kadının bir aile aile kurması toplum olarak iyi karşlılanmıyor demek istedim.
    Ezen veya ezilen mevzusu değil.
  • 01-05-2024, 18:15:26
    #16
    Platin üye
    Guzmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanları parası var diye seviyor olmak ne kadar tuhaf..
    Bu bir anne de olsa, bir eş de olsa.. Çalışmamak, para kazanmamak bunlar bence daha farklı olaylar.. İkili ilişkilerde zamanla dostlarınla baş başa kaldığın için paranın hesabı bile yapılmıyor, o vakitten sonrası gerçekten olgunluk, iyi insanların yanınızda kalması demek oluyor.. Günümüzde aile birliğinin temelini maddiyat oluşturuyor cümlesi de bence çok acımasızca olmuş, temel maddiyatla atılmıyor bence. Saygı, sevgi, sadakat gördüğünüz yerden başlıyor bir şeyler.. Kadında erkekte çalışmalı.. Bir kadın kendi ayakları üstünde maddi açıdan durabiliyorsa evlenmeli, aynı şekilde erkek de.. Ve her şey günümüzde biraz daha kollektif bir birlikteliğe döndürülmeli..
    Empati bu şekilde geliştirilmeli.
    Sağlık olsun da para mütevazi hayatını devam ettirebileceğin kadarıyla yeterli..
    Benim çevremden gözlemlediklerim bu şekilde hocam. Düşüncelerinize tamamen katılıyorum ancak gözlemlerim de dediğinizin tersine.
    İşsiz kaldığım zamanlar arkadaşlarımın hiç birisi aramadı, akrabalarım dahi iletişimi geçti ve evlenme aşamasındaki sevgilim düğün yapamacağımı belirtmem üzerine 3 ay sonra başkasıyla evlendi.
    Şehirden şehire düşünceler değişiyor olabilir ancak benim çevremden gördüklerim bu şekilde.
  • 01-05-2024, 18:16:37
    #17
    hocam sosyal medya nın bur konuda çok büyük etkisi var bence. onlar alıyor? onlar geziyor? biz niye alamıyoruz gezemiyoruz? onun mercedes arabası var bizim niye bu arabamız var gibi..o yüzden parası olanların daha mutlu olduğu gibi gözükmekte. insanoğluda her zaman daha fazlasını ister.

    şu an küçük mutluluklar bile pahalı bir hal aldığı için para ön plana çıktı maalesef
  • 01-05-2024, 18:32:23
    #18
    Sağlık olsun diyenler damlar şimdi ama ben sana cevabını vereyim parası olmayan silik insandır bu devirde kimse sevmez.