İnsanları parası var diye seviyor olmak ne kadar tuhaf..
Bu bir anne de olsa, bir eş de olsa.. Çalışmamak, para kazanmamak bunlar bence daha farklı olaylar.. İkili ilişkilerde zamanla dostlarınla baş başa kaldığın için paranın hesabı bile yapılmıyor, o vakitten sonrası gerçekten olgunluk, iyi insanların yanınızda kalması demek oluyor.. Günümüzde aile birliğinin temelini maddiyat oluşturuyor cümlesi de bence çok acımasızca olmuş, temel maddiyatla atılmıyor bence. Saygı, sevgi, sadakat gördüğünüz yerden başlıyor bir şeyler.. Kadında erkekte çalışmalı.. Bir kadın kendi ayakları üstünde maddi açıdan durabiliyorsa evlenmeli, aynı şekilde erkek de.. Ve her şey günümüzde biraz daha kollektif bir birlikteliğe döndürülmeli..
Empati bu şekilde geliştirilmeli.
Sağlık olsun da para mütevazi hayatını devam ettirebileceğin kadarıyla yeterli..
Okuduğum en iyi yazılardan...