hocam sosyal medya nın bur konuda çok büyük etkisi var bence. onlar alıyor? onlar geziyor? biz niye alamıyoruz gezemiyoruz? onun mercedes arabası var bizim niye bu arabamız var gibi..o yüzden parası olanların daha mutlu olduğu gibi gözükmekte. insanoğluda her zaman daha fazlasını ister.

şu an küçük mutluluklar bile pahalı bir hal aldığı için para ön plana çıktı maalesef