• 30-04-2024, 08:40:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Önceden forumda çoğu hızlı bi şekilde şey satılırdı sanki artık insanlar alışverişi iyice azalttı gibi. 100 liralık bişey bile satmak zorlaşmış. Kazanan tam kazanıyor bizim gibilere damlamıyor bile iyice yoruldum sürekli borçları ödeyip ay başına kadar çırpına çırpına yaşamak yıprattı.
  • 30-04-2024, 08:42:06
    #2
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceden forumda çoğu hızlı bi şekilde şey satılırdı sanki artık insanlar alışverişi iyice azalttı gibi. 100 liralık bişey bile satmak zorlaşmış. Kazanan tam kazanıyor bizim gibilere damlamıyor bile iyice yoruldum sürekli borçları ödeyip ay başına kadar çırpına çırpına yaşamak yıprattı.
    herkes soruyor iş almaya gelince ortalıkta kimse yok.
  • 30-04-2024, 08:42:30
    #3
    Forumla alakası yok her yerde piyasa durgun forumdan premium olsun reklam olsun böyle takviyeler alarak siz de işinize yatırım yapıp kazanç arttırmayı deneyebilirsiniz
  • 30-04-2024, 08:43:55
    #4
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    her sektörde olduğu gibi buradada belli başlı kişiler reklama üyeliklere parayı dayamış buranın ağası konumuna gelmiş maalesef başka üyeliklere fırsat vermiyor
  • 30-04-2024, 08:44:06
    #5
    bak bu nedenel hocam.

    https://www.youtube.com/watch?v=mKqDCRNynSw
  • 30-04-2024, 08:46:45
    #6
    SEOHUNTER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumla alakası yok her yerde piyasa durgun forumdan premium olsun reklam olsun böyle takviyeler alarak siz de işinize yatırım yapıp kazanç arttırmayı deneyebilirsiniz
    Evet genel olarak mevcut farkındayım ama forum yine idare ediyordu. Dükkan açıyoruz papaz krizi, e ticaret yapıyorum her şey uçuyor kargolar koliler olmuş 10 katı. Ülkede iş yapmana fırsat kalmıyor ki. Küçük balığı hemen yutuyorlar
  • 30-04-2024, 08:50:25
    #7
    İş var, iş verenler / alanlar dolandırılıyor maalesef, şikayet konularını görmüyor musunuz...
  • 30-04-2024, 08:51:40
    #8
    ben forumda verilen hizmetleri çok ama çok ihtiyacım olmadığı süreci forumdan tamamlamıyorum
    bhw'de bedava paylaşılan bir yöntemi forumda 10k tlye sattıklarını gördüğümden beri yada forumda ilan açıp 1k tlye yaptıkları işi fiverden çektikleri kişiye 5 dolara yaptırdıklarını gördüğümden beri bu yola başvurdum hem daha iyi hizmet alıyoruz hemde işimiz hallediliyor tamamlanıyor
  • 30-04-2024, 08:56:01
    #9
    Esnaflık yapmış olanlar ne demek istediğimi anlayacaklardır. Kaliteli müşteri yok.