Önceden forumda çoğu hızlı bi şekilde şey satılırdı sanki artık insanlar alışverişi iyice azalttı gibi. 100 liralık bişey bile satmak zorlaşmış. Kazanan tam kazanıyor bizim gibilere damlamıyor bile iyice yoruldum sürekli borçları ödeyip ay başına kadar çırpına çırpına yaşamak yıprattı.
herkes soruyor iş almaya gelince ortalıkta kimse yok.