• 29-04-2024, 10:18:39
    #1
    Merhabalar trafik sigortası işiyle ilgilenen arkadaşlara birşey sormak istiyorum.

    2-3 sene önce aracım vardı ve 7. Basamak sigorta indirimliydi. Şimdi yeni bir araç aldığımda 7. Basamaktan devam eder mi? Yoksa 2-3 senede zaman aşımına uğrayıp tekrar 4. Denmi başlatır?
  • 29-04-2024, 10:28:15
    #2
    Merhabalar hocam, trafik poliçelerinde hasarsızlık kişiyle beraber gelir.
    Yani aracı satsanız bile yeni araç aldığınızda hasarsızlığınız sizinle beraber gelir ve devam eder.
    Yani evet, 7.basamaktan devam eder.
  • 29-04-2024, 12:15:23
    #3
    Merhaba 7. basamaktan devam edersiniz isterseniz ruhsatı gönderin teklif alalım