Merhabalar trafik sigortası işiyle ilgilenen arkadaşlara birşey sormak istiyorum.

2-3 sene önce aracım vardı ve 7. Basamak sigorta indirimliydi. Şimdi yeni bir araç aldığımda 7. Basamaktan devam eder mi? Yoksa 2-3 senede zaman aşımına uğrayıp tekrar 4. Denmi başlatır?