• 28-04-2024, 21:47:56
    #1
    Selamun aleyküm, bir insan ayağının üstüne neden basamaz, babam ayağının üstüne basamıyor dizinde platin var, ama diz platine etki edermi? Dün acile gittik 2 tane iğne vurdular yolladılar merdivenleri yarım saatte 3 kişi indirdik, acilde film çekmediler çekmeleri gerek değilmi? , yarın gidicem ortopediye inşaallah platin kırılmamıstır, hem böbrek hastası birde platin kırıldıysa hepten sakat olur
    Dualarınıza ihtiyacım var
  • 28-04-2024, 21:50:48
    #2
    Aleyküm selam, Allah Şafi ismi ile Şifa versin İnşAllah.
    Umarım en kısa sürede iyileşir
  • 28-04-2024, 21:51:05
    #3
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    Aleyküm selam,
  • 28-04-2024, 22:07:11
    #4
    Allah şifasını versin. Bir çok sebebi olabilir bunun hocam internetten araştırıpta psikolojinizi bozmayın. Zira internet her zaman en kötü sonuçları çıkarır. En doğru cevabı doktor verecektir 🙏 Platinin durup dururken kırılmaz onu ciddi etkileyecek bir şey olmadığı sürece. İçinizi ferah tutun
  • 28-04-2024, 22:07:40
    #5
    Aleyküm selam
    Aslında etkilememelidir. Tabii normal yürümede zorluk olması normaldir, diz kısmı fonksiyonlarını tam yapamadığından. Ama tamamen basamaması, farklı sorun yoksa olmamalıdır.
    Fizyoterapi şarttır. Ve röntgen çekilmesi de fena olmazdı, hatta çekilmeliydi.

    Allah şifa versin.
  • 28-04-2024, 23:57:58
    #6
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleyküm selam, Allah Şafi ismi ile Şifa versin İnşAllah.
    Umarım en kısa sürede iyileşir
    Allah razı olsun Hocam Amin inşaAllah

    Barlasmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleyküm selam,
    😊

    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifasını versin. Bir çok sebebi olabilir bunun hocam internetten araştırıpta psikolojinizi bozmayın. Zira internet her zaman en kötü sonuçları çıkarır. En doğru cevabı doktor verecektir 🙏 Platinin durup dururken kırılmaz onu ciddi etkileyecek bir şey olmadığı sürece. İçinizi ferah tutun
    Allah razı olsun hocam insaAllah iyi bir sonuc olur
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleyküm selam
    Aslında etkilememelidir. Tabii normal yürümede zorluk olması normaldir, diz kısmı fonksiyonlarını tam yapamadığından. Ama tamamen basamaması, farklı sorun yoksa olmamalıdır.
    Fizyoterapi şarttır. Ve röntgen çekilmesi de fena olmazdı, hatta çekilmeliydi.

    Allah şifa versin.
    ALLAH RAZI OLSUN ABİ, ACİLDE RÖNTGEN ÇEKMEDİLER HAFTASONUYDU BAKINAMADIK, BAGIRA BAGİRA BİZİM DESTEĞİMİZ İLE ADIM ATIYOR HARİCİNDE ADIM BİLE ATAMIYOR DURUM OLSAYDI ÖZELE GİDİCEKTİK AMA DURUMDA YOK, YARIN TEKRARDAN HASTAHANEYE ORTOPEDİYE GIDICEZ İNŞALLAH BİRŞEY YOKTUR
  • 29-04-2024, 00:28:34
    #7
    Bel fıtığı olabilir beyin cerrahisi daha net tetkik verebilir.
    Sinirlerle alakalı bir olay olabilir geçici felç olabilir.

    Çok geçmiş olsun
  • 29-04-2024, 05:22:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Aleyküm selam Allah yardımcınız olsun en kısa süre de şifa bulsun babanız inşaAllah
  • 29-04-2024, 07:46:16
    #9
    Topuk dikeni olabilir benim babamda da var yürüyor ama bazen sorun oluyor geçmiş olsun