Aleyküm selam
Aslında etkilememelidir. Tabii normal yürümede zorluk olması normaldir, diz kısmı fonksiyonlarını tam yapamadığından. Ama tamamen basamaması, farklı sorun yoksa olmamalıdır.
Fizyoterapi şarttır. Ve röntgen çekilmesi de fena olmazdı, hatta çekilmeliydi.

Allah şifa versin.