Hocam son 10 yıldır günde 5 demlik altı çay içmem. Hatta doktorlar bile azalt kansızlıktan öleceksin dedikleri halde damardan demir serumu yerim genede çay içerim diyen biri olarak sizlerle tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.
Çaykurun tüm paketlerini denedim her birini en az 3 ay içimini yaptım. Ve vardığım sonuç her aynı renk paketin içerisinde ki çay kesinlikle farklı. Aynı tadı asla tekrar alamıyorsunuz. 1 paket çok güzel çıkıyor 1 paket çok kötü çıkıyor. Bunu daha açıklayıcı anlatayım 2 paket 1 kg lık sarı renk çaykur aldınız.
2 paket içerisinde ki çayın kesinlikle aynı olmadığını iddia ediyorum. Evet çoğu benzer fakat üretim tarihleri farklıysa tadlarıda farklı oluyor.
Çaykurun diğer renkleriyle ilgili yorum yapmayacağım.
Çaykurda altınbaş 1.sıraya yazar 2.sırayada sarı paket 3.sıraya tamdem yazarım (BERGAMOTLUDUR) ancak kesinlikle iyi çıkanlarından ve 2023den önce üretilenler için geçerlidir.
2. Sıra ya Tirebolu 42 no yazarım.
3.sıra ofçay
4.sıra akfa (Sadece semaverde iyi çıkar)
Doğuş çay vb firmaları yazmayacağım çünkü 3. sınıf çay kullanıyorlar lezzet için + madde kattıklarını iddia edenler dahi var.
Doğadan markasını yeterince tadmadığım için hakkını yemek istemem belkide 1. sırayı bile hakediyordur
Bergamot sevenler içinse Çaykur tamdem öneririm güzel bir lezzet yakalamışlar. Bergamotu insanı boğmuyor
En İyi Çay Hangisi ?
30
●992
- 28-04-2024, 18:53:49bakacağım merak ettim mevlana çayını.Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2024, 18:54:26bunu bugün aldım yarım saate denemiş olurumCantuerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2024, 19:10:19Bildiğim kadarı ile sadece Free shoplar'da ve yurtidışında satılıyordu. Yurtiçinde satıldığını hiç görmedim duymadım. Varsa da eminim kalite farkı yine vardır. İçimi, kokusu, tadı tek geçerim. Bence en iyi çay idi.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2024, 19:30:11
- 28-04-2024, 19:45:12Evet bahsettiğim çay bu, ama adım kadar eminim İsviçre'de satılan ile varsa buradaki hatta Free shoplar'da satılanlar arasında ciddi kalite farkı vardır.. Kuzenler çünkü bir kaç sefer getirmişti çok beğendik diye alma fırsatı olmamış boş gelmemek için Free shop'tan almışlardı. İkisi arasında bile ciddi fark vardı. Düz mantık yurtiçinde varsa satışı kesin 3. Kalitedir..Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle