Evet bahsettiğim çay bu, ama adım kadar eminim İsviçre'de satılan ile varsa buradaki hatta Free shoplar'da satılanlar arasında ciddi kalite farkı vardır.. Kuzenler çünkü bir kaç sefer getirmişti çok beğendik diye alma fırsatı olmamış boş gelmemek için Free shop'tan almışlardı. İkisi arasında bile ciddi fark vardı. Düz mantık yurtiçinde varsa satışı kesin 3. Kalitedir..