• 27-04-2024, 12:54:24
    #1
    Ben ROS'ta denemek için node oluşturup çalıştırmak istedim. Ama Invoking "make cmake_check_build_system" failed hatası alıyorum ve çalışmıyor. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?


  • 27-04-2024, 13:06:54
    #2
    Cmakelist 1.txt dosyasını hatada yazdığı gibi CMakeLists.txt olarak değiştirin. Sorunun nedeni o olmalı diye düşünüyorum.

    Bu arada stackoverflow bu tarz hatalar için daha iyi bir çözüm yeri olabilir 😊
  • 27-04-2024, 13:16:08
    #3
    onurcanbaysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cmakelist 1.txt dosyasını hatada yazdığı gibi CMakeLists.txt olarak değiştirin. Sorunun nedeni o olmalı diye düşünüyorum.

    Bu arada stackoverflow bu tarz hatalar için daha iyi bir çözüm yeri olabilir 😊
    Bir sonraki hata için stackoverflow kullanıcam Peki ismi değiştirdim ancak hala hata veriyor
  • 27-04-2024, 14:25:28
    #4
    Kurulum yaparken dosya yerleşim ve isim düzenini karıştırmıssınız gibi duruyor. Soldaki görüntüde package.xml dosyası deneyap_ws>ilk_paket>src> altında gözüküyor. Fakat sağdaki konsol görüntüsündeki hata da deneyap_ws>src> altında package.xml dosyası arıyor. Ya kodu konsolda yanlış yerde çalıştırıyorsunuz, deneyap_ws altında bir klasör aşşağısı olan ilk_pakete inmeniz lazım, ya da package.xml dosyasını yanlış yere yerleştirmişsiniz.
  • 27-04-2024, 17:53:17
    #5
    onurcanbaysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulum yaparken dosya yerleşim ve isim düzenini karıştırmıssınız gibi duruyor. Soldaki görüntüde package.xml dosyası deneyap_ws>ilk_paket>src> altında gözüküyor. Fakat sağdaki konsol görüntüsündeki hata da deneyap_ws>src> altında package.xml dosyası arıyor. Ya kodu konsolda yanlış yerde çalıştırıyorsunuz, deneyap_ws altında bir klasör aşşağısı olan ilk_pakete inmeniz lazım, ya da package.xml dosyasını yanlış yere yerleştirmişsiniz.
    Evet yerleşimi düzenleyince düzeldi 😊 çok teşekkürler