Kurulum yaparken dosya yerleşim ve isim düzenini karıştırmıssınız gibi duruyor. Soldaki görüntüde package.xml dosyası deneyap_ws>ilk_paket>src> altında gözüküyor. Fakat sağdaki konsol görüntüsündeki hata da deneyap_ws>src> altında package.xml dosyası arıyor. Ya kodu konsolda yanlış yerde çalıştırıyorsunuz, deneyap_ws altında bir klasör aşşağısı olan ilk_pakete inmeniz lazım, ya da package.xml dosyasını yanlış yere yerleştirmişsiniz.
Evet yerleşimi düzenleyince düzeldi 😊 çok teşekkürler