Merhaba,
Multi üyelik tespiti sağladım fakat konuyu "şikayetim var" kategorisine açıp o kategoriyi meşgul etmek istemiyorum.
"Multi üyelik" konuları ile hangi moderatör ilgileniyor veya hangi kategoriye konu açılması gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim, gerekli bildirimleri yapmak isterim.
Herkese hayırlı günler.
Multi üyelik tespiti ve bildirimi.
7
●622
- 27-04-2024, 11:56:39https://www.r10.net/sikayetim-var/37...t-basligi.html buradan bildirebilirsiniz.
- 27-04-2024, 12:08:59Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKrom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim, verdiğiniz link/konu altına gerekli bildirilerimi yaptım.mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese iyi günler, hayırlı ticaretler.
