Merhaba,
Multi üyelik tespiti sağladım fakat konuyu "şikayetim var" kategorisine açıp o kategoriyi meşgul etmek istemiyorum.
"Multi üyelik" konuları ile hangi moderatör ilgileniyor veya hangi kategoriye konu açılması gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim, gerekli bildirimleri yapmak isterim.
Herkese hayırlı günler.