Buraya katıldım katılalı şu kısımda bir türlü resmimi göremedim yanıyorum yanıyorum ona yanıyorum inşallah bir gün görünecek. Birileri önbellekten falan dedi ama başka tarayıcıdan girincede görünmüyor
Buraya katıldım katılalı şu kısımda bir türlü resmimi göremedim yanıyorum yanıyorum ona yanıyorum inşallah bir gün görünecek. Birileri önbellekten falan dedi ama başka tarayıcıdan girincede görünmüyor