Buraya katıldım katılalı şu kısımda bir türlü resmimi göremedim yanıyorum yanıyorum ona yanıyorum inşallah bir gün görünecek. Birileri önbellekten falan dedi ama başka tarayıcıdan girincede görünmüyor