Merhaba arkadaşlar İstanbul Fatih'te yaşıyorum.
Balat taraflarında bu tarafta olanlar var mı ?
Bir birimizi tanıyıp belki aynı projeler de çalışabiliriz.
İstanbul Fatih'te olan var mı ?.
9
●252
- 24-04-2024, 16:43:54Doğma büyüme fatihteyim, eski karakolun çaprazındaki lcwaikikinin tam karsısındaki noterde calısıyorum. Selamlar
- 24-04-2024, 16:46:32Ben de doğma büyüme fatihliyim.metalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ofisim İMÇ de balatta oturuyorum.
