metalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğma büyüme fatihteyim, eski karakolun çaprazındaki lcwaikikinin tam karsısındaki noterde calısıyorum. Selamlar
Ben de doğma büyüme fatihliyim.
Ofisim İMÇ de balatta oturuyorum.