• 24-04-2024, 14:47:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yakınlarda kamil koçla yolculuk yapan var mı? Tavsiye ederimsiniz rahat gidermiyiz?
  • 24-04-2024, 14:48:47
    #2
    Al birini hocam, bilindik firmalar çok fark etmiyor. Geçen Niğde Aydoğanlar firmasından Niğde - Bursa seferim vardı. Muavin arkadaş biraz gergindi ama olsun
  • 24-04-2024, 14:50:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben 3 ay falan oldu kullanalı eve tavsiye edebilirim ama kesinlikle 2+1 otobüslerden al bileti çok daha konforlu olacaktır hem koltuklar daha rahat hemde bacak mesafesi daha geniş.
  • 24-04-2024, 14:54:12
    #4
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Kamil koç iyidir
  • 24-04-2024, 15:21:16
    #5
    Kamilkoç,metro bu ikisinden uzak durun hocam. Pamukkale alın