Konu
bir şey danışmak istiyorum
24-04-2024, 14:50:57
#3
ceymsdin
Üyeliği durduruldu
Ben 3 ay falan oldu kullanalı eve tavsiye edebilirim ama kesinlikle 2+1 otobüslerden al bileti çok daha konforlu olacaktır hem koltuklar daha rahat hemde bacak mesafesi daha geniş.