iso39 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumda Çatı ustası var mı ? (Ev)
14
●308
- 22-04-2024, 17:37:30
- 22-04-2024, 17:37:40Rica ederim hocam. Dayım da güvercin besliyor 2 kümesi var 😄Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bursa içi tanıdık olsa çatıya yönlendirme yapardım, bulmak size kaldı
- 22-04-2024, 17:38:57Yani anladığım şu yanlışsa düzeltirsin.
Evin en üst dairesine tabla betonu dökmeden tuğlaların üzerine çatı kurulmuş, sizde mevcut çatıyı kaldırıp tabla betonu döküp üstünü kullanmak istiyorsunuz? Eğer buysa anladığım
Betondan sonra 2m yüksekliğinde tekrar çatı kurarak bir daire daha elde etmiş olursunuz. - 22-04-2024, 17:40:55Aynen hocam doğru resimlerde gördüğünüz gibi üstü beton olması lazım güvercin beslemek için tıpa tıp aynısı düşününSerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2024, 17:45:13Mevcut çatıya beton dökmeyin beton m3 olarak 3500 tl den aşağı değil pompa lazım oraya işçilik içine demir vs maliyetli olur
İzolasyon ve onun üzerine epoksi yapın siz bile yapabilirsiniz ömürlük olur ama çatı kaldırma yapma işi kuamma
çatıyı görmek lazım 500.000 bile gider boz sonra yap olunca iş her zaman risktir

