SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani anladığım şu yanlışsa düzeltirsin.

Evin en üst dairesine tabla betonu dökmeden tuğlaların üzerine çatı kurulmuş, sizde mevcut çatıyı kaldırıp tabla betonu döküp üstünü kullanmak istiyorsunuz? Eğer buysa anladığım

Betondan sonra 2m yüksekliğinde tekrar çatı kurarak bir daire daha elde etmiş olursunuz.
Aynen hocam doğru resimlerde gördüğünüz gibi üstü beton olması lazım güvercin beslemek için tıpa tıp aynısı düşünün