• 16-04-2024, 07:47:12
    #1
    yaklaşık 4 aydır hepsiburadada magaza açmaya çalışıyorum ama bi türlü olmuyor.hesabım hem var hem yok,garip bi sorunla ugraşıyorum aylardır.bigün magaza açmak istedim ve olaylar şu şekilde gelişti ;

    merchant.hepsiburada.com/v2/sign-up ekranına geldim.mail,şifre,magaza ismi yazım devam ettim.yetkili bilgilerini girdim ilk adımda,sonrasında işte şahıs şirketi seçtim,tc no vb bilgiler istedi.o ekranda bilgileri girip devam et tuşuna bastıgımda sonraki ekrana geçmedi.o an sitede yada benim netde bi sorun oldu,hat koptu bi şekilde.sonra sayfaya refresh attı ve tc no,ad soyad filan tekrar girmemi istedi ve bende girdim.ama tc no yu girince,bu tc no ile açılmış bi hesap zaten var dedi.demek ki dedim az önce işlemi tamamladı,giriş yapayım.işte olay burada karışıyor...giriş yap dedigimde böyle bi hesap yok diyor,üye ol dedigimde ise zaten hesabın var diyor resmen hesap buga girdi ve mail,telefon filan degil direkt tc no dan buga girdigi için farklı tc de giremiyorum çünkü tüm işlemler,vergiler,hesaplar o tc üzerinden olması gerekiyor.

    adamlara mesaj atıp anlatıyorum,kontrol ediyorlar ve bu tc numarası ile başka bi hesabınız yok diyorlar.elemanlar sorun yok diyor ama sistem var diyor telefon ediyorum,kontrol edip dönücez size diyorlar ama ne mail geldigi var ne arama ne sms.en son görüştügümde biraz umutlandım,hesabınız açılmış ama sizi evrak işlemleri ile ilgili bi aramamız gerekiyor,size ulaşamadık heralde dedi ve kayıt oluşturdu ilgili ekip size dönüş yapar bi ara diye.bu bi ara 45-50 gün önceydi,belki dahada önce.

    bu tarz bi sorun yaşayan,nasıl çözebilecegimiz konusunda bi fikri olan var mı acaba?
  • 16-04-2024, 08:06:10
    #2
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklaşık 4 aydır hepsiburadada magaza açmaya çalışıyorum ama bi türlü olmuyor.hesabım hem var hem yok,garip bi sorunla ugraşıyorum aylardır.bigün magaza açmak istedim ve olaylar şu şekilde gelişti ;

    merchant.hepsiburada.com/v2/sign-up ekranına geldim.mail,şifre,magaza ismi yazım devam ettim.yetkili bilgilerini girdim ilk adımda,sonrasında işte şahıs şirketi seçtim,tc no vb bilgiler istedi.o ekranda bilgileri girip devam et tuşuna bastıgımda sonraki ekrana geçmedi.o an sitede yada benim netde bi sorun oldu,hat koptu bi şekilde.sonra sayfaya refresh attı ve tc no,ad soyad filan tekrar girmemi istedi ve bende girdim.ama tc no yu girince,bu tc no ile açılmış bi hesap zaten var dedi.demek ki dedim az önce işlemi tamamladı,giriş yapayım.işte olay burada karışıyor...giriş yap dedigimde böyle bi hesap yok diyor,üye ol dedigimde ise zaten hesabın var diyor resmen hesap buga girdi ve mail,telefon filan degil direkt tc no dan buga girdigi için farklı tc de giremiyorum çünkü tüm işlemler,vergiler,hesaplar o tc üzerinden olması gerekiyor.

    adamlara mesaj atıp anlatıyorum,kontrol ediyorlar ve bu tc numarası ile başka bi hesabınız yok diyorlar.elemanlar sorun yok diyor ama sistem var diyor telefon ediyorum,kontrol edip dönücez size diyorlar ama ne mail geldigi var ne arama ne sms.en son görüştügümde biraz umutlandım,hesabınız açılmış ama sizi evrak işlemleri ile ilgili bi aramamız gerekiyor,size ulaşamadık heralde dedi ve kayıt oluşturdu ilgili ekip size dönüş yapar bi ara diye.bu bi ara 45-50 gün önceydi,belki dahada önce.

    bu tarz bi sorun yaşayan,nasıl çözebilecegimiz konusunda bi fikri olan var mı acaba?
    Valla ben öyle bir problem yaşamadım ama satış yapan biri olarak söylüyorum ki hiç bulaşma, adamlar resmen sömürüyor kıldan tüyden komisyon alıyorlar
  • 16-04-2024, 08:18:41
    #3
    Hepsiburada acabiliyorsanız da açmayın hocam. Ben hayatımda bu kadar sorunlu paneli olan, corba gibi iş yapan başka bir pazaryeri görmedim.
  • 16-04-2024, 16:54:06
    #4
    Bende hayırlı olsuna geliyordum ama acamamissin daha acarsin umarım yada arkadaşın dediği gibi açmamak dahami hayırlı olur acaba
  • 17-04-2024, 04:50:32
    #5
    makusta61 , CivanDemir , eyefive5 - trendyolda,çiçeksepetinde açtım dükkanı ve aylardır onlarla oynuyorum öyle.kısmetse n11 ve hepsiburadayıda açma niyetim var.gördügüm,duydugum kadarıyla hepsinin garip garip huyları var,sıkıntıları var filan ama yapıcak bişey yok.kime,kendi kullandıgını sorsam küfretmeye başlıyorlar ama malasef bi ucundan bulaştık 4-5 ay önce,en az bi 1 yıl bu işin içindeyim artık sonrası ne olursa bakıcaz.ama bahsettigim gibi bi sorun çıktı işte,açamıyorum hepsiburadayı bi türlü.