makusta61 ,
CivanDemir ,
eyefive5 - trendyolda,çiçeksepetinde açtım dükkanı ve aylardır onlarla oynuyorum öyle.kısmetse n11 ve hepsiburadayıda açma niyetim var.gördügüm,duydugum kadarıyla hepsinin garip garip huyları var,sıkıntıları var filan ama yapıcak bişey yok.kime,kendi kullandıgını sorsam küfretmeye başlıyorlar

ama malasef bi ucundan bulaştık 4-5 ay önce,en az bi 1 yıl bu işin içindeyim artık sonrası ne olursa bakıcaz.ama bahsettigim gibi bi sorun çıktı işte,açamıyorum hepsiburadayı bi türlü.