Arkadaşlar selam m harfini kopyala yapıştır ile yazıyorum.
Klavyemi galiba bezle silerken m harfini bozdum. mekanik olarak hiçbir sıkıntı yok basıyor ama m harfini veri olarak ekrana yazdırmıyor.. aç kapa yaptım düzelmedi. Var mı bir tavsiyeniz
Üzücü bir durum. Islak bez ile siliyorsanız belki ufak bir sıvı gitmiş olabilir. Güvenilir bir tamirci varsa yanında durmak kaydıyla bir açıp temizlettirin.
Üzücü bir durum. Islak bez ile siliyorsanız belki ufak bir sıvı gitmiş olabilir. Güvenilir bir tamirci varsa yanında durmak kaydıyla bir açıp temizlettirin.
şimdi arkadaş aradı tanıdığı varmış bir baktırıcam, ben söktüm baktım ama içide tertemiz of ya