• 15-04-2024, 11:16:59
    #1
    Arkadaşlar selam m harfini kopyala yapıştır ile yazıyorum.

    Klavyemi galiba bezle silerken m harfini bozdum. mekanik olarak hiçbir sıkıntı yok basıyor ama m harfini veri olarak ekrana yazdırmıyor.. aç kapa yaptım düzelmedi. Var mı bir tavsiyeniz
  • 15-04-2024, 11:19:13
    #2
    Üzücü bir durum. Islak bez ile siliyorsanız belki ufak bir sıvı gitmiş olabilir. Güvenilir bir tamirci varsa yanında durmak kaydıyla bir açıp temizlettirin.
  • 15-04-2024, 11:21:21
    #3
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzücü bir durum. Islak bez ile siliyorsanız belki ufak bir sıvı gitmiş olabilir. Güvenilir bir tamirci varsa yanında durmak kaydıyla bir açıp temizlettirin.
    şimdi arkadaş aradı tanıdığı varmış bir baktırıcam, ben söktüm baktım ama içide tertemiz of ya
  • 15-04-2024, 11:22:33
    #4
    umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi arkadaş aradı tanıdığı varmış bir baktırıcam, ben söktüm baktım ama içide tertemiz of ya
    belli olmaz ufak bir nemlilik bile teması engelleyebilir. Düzelir umarım geçmiş olsun
  • 15-04-2024, 12:08:33
    #5
    Özel yerlere değil de yetkili servislere gidin, gönderin. Bu tuşlar çok hassas. Başınız çok ağrıyabilir.
  • 15-04-2024, 12:16:50
    #6
    Mutlu son... Kurutma makinası ile orta derecede tüm klavyeye tuttum düzeldi dünya varmış