Arkadaşlar selam m harfini kopyala yapıştır ile yazıyorum.

Klavyemi galiba bezle silerken m harfini bozdum. mekanik olarak hiçbir sıkıntı yok basıyor ama m harfini veri olarak ekrana yazdırmıyor.. aç kapa yaptım düzelmedi. Var mı bir tavsiyeniz