• 14-04-2024, 21:19:34
    #1
    16 k veren var. Neden değerlendiki bu kadar.

    Kaçırdığım bişey mi var
  • 14-04-2024, 21:21:33
    #2
    Yeni hesaplarda uygulama yayınlamak çok zor ancak eski hesaplarda daha kolay yayınlanıyor.
  • 14-04-2024, 21:21:34
    #3
    + takip
  • 14-04-2024, 21:23:02
    #4
    Muhtemelen uygulama yayınlaması daha kolay olduğundandır veyahut sağlam bir illegal iş dönüyor da olabilir.
  • 14-04-2024, 21:30:27
    #5
    Takipteyim
  • 14-04-2024, 21:39:12
    #6
    gmail ile devredilmeseydi bende verebilirdim ancak ana mail isteniyor galiba.
  • 14-04-2024, 21:47:22
    #7
    Ana mail ile hesap alıyoruz. İllegal bir durum söz konusu değil.
    Hesabı değerli kılan şey eski tarihli olması ve hesapta yüklü uygulama olmasıdır.
  • 14-04-2024, 22:09:43
    #8
    tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana mail ile hesap alıyoruz. İllegal bir durum söz konusu değil.
    Hesabı değerli kılan şey eski tarihli olması ve hesapta yüklü uygulama olmasıdır.
    Her cihaz ana mail değil mi hocam, play console zaten izin vermiyordu mail değişimine
  • 14-04-2024, 22:19:40
    #9
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her cihaz ana mail değil mi hocam, play console zaten izin vermiyordu mail değişimine
    Evet hocam mail değişimine izin vermiyor. O yüzden mail ile alınacağını özellikle belirtiyoruz.