tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ana mail ile hesap alıyoruz. İllegal bir durum söz konusu değil.
Hesabı değerli kılan şey eski tarihli olması ve hesapta yüklü uygulama olmasıdır.
Her cihaz ana mail değil mi hocam, play console zaten izin vermiyordu mail değişimine