atakuma git orası güzeldi sahilde yürü diyarbakır mı ne kabap vardı orada akşam kebap ye sonra sahilde biraz daha yürü yarın sabah da kalk güzel bir menemen ye menemencilerin orada taşhan vardı yalnılmıyorsam Bence oradaki en güzel yer orası hepsine gittim ama taş han favorim bol pastırmalı kavurmalı memenlerindne ye birde söyle çayı normal su ile yapmasınlar direkiçme suyuyla yapsınlar sonra çıkarken Bana birde dua et