• 13-04-2024, 16:18:54
    #10
    Onurka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende 6 sene önce geldim zamanla seviyor insan..Dostluklar kurarak dahada sevrsin inşallah Samsunu
    İnşallah hocam iş konusundan da çok zayıf samsun o yüzden bunca zaman gelmedim İstanbulda kuryelik yapıyordum burda Daha kuryelik işi bulamadım günlerdir aramama rağmen
  • 13-04-2024, 16:33:50
    #11
    atakuma git orası güzeldi sahilde yürü diyarbakır mı ne kabap vardı orada akşam kebap ye sonra sahilde biraz daha yürü yarın sabah da kalk güzel bir menemen ye menemencilerin orada taşhan vardı yalnılmıyorsam Bence oradaki en güzel yer orası hepsine gittim ama taş han favorim bol pastırmalı kavurmalı memenlerindne ye birde söyle çayı normal su ile yapmasınlar direkiçme suyuyla yapsınlar sonra çıkarken Bana birde dua et
  • 13-04-2024, 16:45:46
    #12
    Sahile in hocam temiz bi hava al arkadaş edinirsin zaten
  • 13-04-2024, 16:49:14
    #13
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahile in hocam temiz bi hava al arkadaş edinirsin zaten
    Hangisi hocam atakum mu
  • 13-04-2024, 21:59:24
    #14
    BZGNDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah hocam iş konusundan da çok zayıf samsun o yüzden bunca zaman gelmedim İstanbulda kuryelik yapıyordum burda Daha kuryelik işi bulamadım günlerdir aramama rağmen
    Samsun Hangi mahallesindesin birde iş olarak nasıl bir işe arıyorsun bilgisayar bilgin nasıl ehliyet olarak ne var c-e src varmı ?
  • 13-04-2024, 22:02:45
    #15
    Nusret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsun Hangi mahallesindesin birde iş olarak nasıl bir işe arıyorsun bilgisayar bilgin nasıl ehliyet olarak ne var c-e src varmı ?
    İlkadımdayım hocam bilgisayardan anlıyorum genel olarak hızlı öğrenen biriyim bir kere gördüğüm şeyi unutmam Ehliyet olarak B A2 mevcut her türlü işi yaparım kredi ödemem bar var acilen çalışmam gerekli
  • 14-04-2024, 16:31:04
    #16
    BZGNDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlkadımdayım hocam bilgisayardan anlıyorum genel olarak hızlı öğrenen biriyim bir kere gördüğüm şeyi unutmam Ehliyet olarak B A2 mevcut her türlü işi yaparım kredi ödemem bar var acilen çalışmam gerekli
    Hocam Askerliği yaptıysan eğer pm den telefon numaranı yaz bir görüşelim nasipse olur
  • 14-04-2024, 16:35:39
    #17
    Nusret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Askerliği yaptıysan eğer pm den telefon numaranı yaz bir görüşelim nasipse olur
    Yaptım askerliğimi yazıyorum numaramı