Onurka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende 6 sene önce geldim zamanla seviyor insan..Dostluklar kurarak dahada sevrsin inşallah Samsunu
İnşallah hocam iş konusundan da çok zayıf samsun o yüzden bunca zaman gelmedim İstanbulda kuryelik yapıyordum burda Daha kuryelik işi bulamadım günlerdir aramama rağmen