Cildiyeye randevu bulamadım, özelde bile doluydu gidemedim. Bilkent şehir hastanesinde geçen hafta acilden giriş yaparak acil doktoruna gösterdim bir tane krem verdi, nasır gibi duruyor ama yine de git cildiye doktoruna mutlaka göster dedi. Şu anda da bayram dolayısıyla köydeyim.
- Nasır bandı
- Krem
Ankara'ya döndüğüm zaman mutlaka cildiyeye gideceğim ancak yaşayan, başına gelen, çeken varsa diye sormak istedim. Felaket bir şey. Bıçakla kesesim var.
Yuvarlak, çıplak ayaksa birkaç metre uzaktan bakılınca görülebilecek boyutta fındık gibi bir şey.