Merhaba, sağ ayağımda yere bastığım sol üst kısımda yuvarlak nasır var. Birkaç aydır vardı önemsemedim. Biraz büyüdü gibi hissediyorum. Ciddi anlamda şu anda acı çekiyorum.

Cildiyeye randevu bulamadım, özelde bile doluydu gidemedim. Bilkent şehir hastanesinde geçen hafta acilden giriş yaparak acil doktoruna gösterdim bir tane krem verdi, nasır gibi duruyor ama yine de git cildiye doktoruna mutlaka göster dedi. Şu anda da bayram dolayısıyla köydeyim.
  • Nasır bandı
  • Krem
vs. ile çözüme kavuşturan var mı? İlla operasyonla mı alınmalı?

Ankara'ya döndüğüm zaman mutlaka cildiyeye gideceğim ancak yaşayan, başına gelen, çeken varsa diye sormak istedim. Felaket bir şey. Bıçakla kesesim var.

Yuvarlak, çıplak ayaksa birkaç metre uzaktan bakılınca görülebilecek boyutta fındık gibi bir şey.