• 06-04-2024, 18:52:20
    #10
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önermem
    Neden hocam
  • 06-04-2024, 20:05:41
    #11
    vanilla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hocam
    kayıt ücretini de üstüne koyunca tr deki fiyatınıda geçiyor
  • 06-04-2024, 21:14:08
    #12
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kayıt ücretini de üstüne koyunca tr deki fiyatınıda geçiyor
    Hocam genelde kayıtsız kullanılıyor yd cihazlar 4+4 8 ay kullanip geri kalan 4 ayı başka telefonda geçirip yılbaşından sonra gene aynı taktik kullanılıyor