ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kayıt ücretini de üstüne koyunca tr deki fiyatınıda geçiyor
Hocam genelde kayıtsız kullanılıyor yd cihazlar 4+4 8 ay kullanip geri kalan 4 ayı başka telefonda geçirip yılbaşından sonra gene aynı taktik kullanılıyor