Değerli arkadaşlar uzun yıllardır grafik tasarım sektöründe hizmet vermekteyim. Her grafikerin dışarıdan gelecek olan eleştiriye açık olması gerektiğini düşünüyorum. Bu sebepten dolayı portföyümü aşağıya bırakıyorum ve incelemenizi istiyorum. Tasarım tarafında beğenmediğiniz noktalar gibi yorumlarınızı paylaşırsanız eğer minettar olurum.
PORTFÖYÜ İNCELEMEK İÇİN TIKLA
Portföyüm Sizce Nasıl?
2
●144
- 05-04-2024, 21:19:54
- 05-04-2024, 21:46:00göze hoş ve kurumsal geliyor begendim hocam bir alıcı gözüyle.
giris sayfasindaki "sonsuz yaratıcılık" metninin fontunu itici buldum sadece. Bazi karakterler el yazısı seklindeyken bazıları Ericsson t41 gibi. bence o fontu değiştirin derim - 05-04-2024, 21:47:09Değerli görüşünüz için teşekküre derim hocam. O kısım için bir revizeye gitmeyi düşünüyorum bakalım.SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle