• 05-04-2024, 21:19:54
    #1
    Değerli arkadaşlar uzun yıllardır grafik tasarım sektöründe hizmet vermekteyim. Her grafikerin dışarıdan gelecek olan eleştiriye açık olması gerektiğini düşünüyorum. Bu sebepten dolayı portföyümü aşağıya bırakıyorum ve incelemenizi istiyorum. Tasarım tarafında beğenmediğiniz noktalar gibi yorumlarınızı paylaşırsanız eğer minettar olurum.

    PORTFÖYÜ İNCELEMEK İÇİN TIKLA
  • 05-04-2024, 21:46:00
    #2
    backlinkmatik.com
    göze hoş ve kurumsal geliyor begendim hocam bir alıcı gözüyle.

    giris sayfasindaki "sonsuz yaratıcılık" metninin fontunu itici buldum sadece. Bazi karakterler el yazısı seklindeyken bazıları Ericsson t41 gibi. bence o fontu değiştirin derim
  • 05-04-2024, 21:47:09
    #3
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    göze hoş ve kurumsal geliyor begendim hocam bir alıcı gözüyle.

    giris sayfasindaki "sonsuz yaratıcılık" metninin fontunu itici buldum sadece. Bazi karakterler el yazısı seklindeyken bazıları Ericsson t41 gibi. bence o fontu değiştirin derim
    Değerli görüşünüz için teşekküre derim hocam. O kısım için bir revizeye gitmeyi düşünüyorum bakalım.