SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
göze hoş ve kurumsal geliyor begendim hocam bir alıcı gözüyle.

giris sayfasindaki "sonsuz yaratıcılık" metninin fontunu itici buldum sadece. Bazi karakterler el yazısı seklindeyken bazıları Ericsson t41 gibi. bence o fontu değiştirin derim
Değerli görüşünüz için teşekküre derim hocam. O kısım için bir revizeye gitmeyi düşünüyorum bakalım.