göze hoş ve kurumsal geliyor begendim hocam bir alıcı gözüyle.
giris sayfasindaki "sonsuz yaratıcılık" metninin fontunu itici buldum sadece. Bazi karakterler el yazısı seklindeyken bazıları Ericsson t41 gibi. bence o fontu değiştirin derim
Değerli görüşünüz için teşekküre derim hocam. O kısım için bir revizeye gitmeyi düşünüyorum bakalım.