• 04-04-2024, 13:44:06
    #1
    Merhaba
    Değerli Moderatörler @Gostren; arkadaşımız burada bulunan ticaret konusuna istinaden kendisine pm gönderdim.
    Console hesabım şartlara uygun olduğundan satış işlemini gerçekleştirmek istiyorum.
    Lakin benim ticaret puanım olmadığı için kendisi bana ödeme yapamıyor.
    Siz aracı olsanız önce sizin hesabınıza para gelse sonra hesabı aldıktan sonra bana gelse para olur mu?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Merhabalar,

      R10.Net'te moderatörler dahil olmak üzere aracılık yapmak yasaktır.

      İyi forumlar.
  • 04-04-2024, 13:44:50
    #2
    Bende burdayım sayın moderatörler
  • 04-04-2024, 13:45:14
    #3
    Nolmuş ki burdaysa
  • 04-04-2024, 13:46:46
    #4
    Mesajı yazarken göndermiş bulundum. Düzenledim. Kusura bakmayın.
  • 04-04-2024, 13:48:04
    #5
    Sibel2525 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Değerli Moderatörler @Gostren; arkadaşımız burada bulunan ticaret konusuna istinaden kendisine pm gönderdim.
    Console hesabım şartlara uygun olduğundan satış işlemini gerçekleştirmek istiyorum.
    Lakin benim ticaret puanım olmadığı için kendisi bana ödeme yapamıyor.
    Siz aracı olsanız önce sizin hesabınıza para gelse sonra hesabı aldıktan sonra bana gelse para olur mu?
    Ödemenin yarısını alın yarısı da iş sonunda alırsınız
  • 04-04-2024, 13:54:21
    #6
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemenin yarısını alın yarısı da iş sonunda alırsınız
    Arkadaşın ticaret puanları var. Ödemeyi peşin yapmaması gayet doğal. Lakin son zamanlarda artan profil çalınması olaylarından dolayı. Böyle bir çözüm yolunda ricacı oldum sadece
  • 04-04-2024, 13:55:48
    #7
    Profiline göre 38 yaşındasın adın Sibel, gayet random bir profil 2022'den beri kayıtlısın son 1 aydır aktifsin, yüksek oran ile ban yiyen birinin multi hesabı gibi duruyorsun.
  • 04-04-2024, 13:57:05
    #8
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Qui non proficit, deficit
    Merhabalar,

    R10.Net'te moderatörler dahil olmak üzere aracılık yapmak yasaktır.

    İyi forumlar.
  • 04-04-2024, 14:00:17
    #9
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profiline göre 38 yaşındasın adın Sibel, gayet random bir profil 2022'den beri kayıtlısın son 1 aydır aktifsin, yüksek oran ile ban yiyen birinin multi hesabı gibi duruyorsun.
    Bunları neden yazma gereksinimi duyuyorsunuz anlamıyorum da
    Açıklayayım; 2022 yılından bu yana aktif olmamı gerektirmeyecek maddi duruma sahiptim. Binlerce insan gibi araştırırken kayıt olmuş ve bırakmıştım. Şimdi ihtiyaç sahibiyim. Bu yüzden aktifim.
    Sizin moderatör olmamanıza rağmen konuya dahil olmanızın sebebini anlamış değilim.
    Ve beni sorgulamınızı anlamış değilim.