Sibel2525 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Değerli Moderatörler @Gostren; arkadaşımız burada bulunan ticaret konusuna istinaden kendisine pm gönderdim.
Console hesabım şartlara uygun olduğundan satış işlemini gerçekleştirmek istiyorum.
Lakin benim ticaret puanım olmadığı için kendisi bana ödeme yapamıyor.
Siz aracı olsanız önce sizin hesabınıza para gelse sonra hesabı aldıktan sonra bana gelse para olur mu?
Ödemenin yarısını alın yarısı da iş sonunda alırsınız