• 03-04-2024, 10:57:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba dün gece saatleri dolandırılmıştım bende jandarmaya gittim sabah bana, konuşma sslerini ve dekont ss istedi.
    jandarmadan ayrı adliyeye gidebilir miyim ? Gitmeme gerek var mı?
  • 03-04-2024, 11:01:50
    #2
    Cyber Security
    e devlet üzerinden cimerede şikayette bulunabilirsin ek olarak.
    ama adliye tekrardan gitmene gerek yok karakola gittiysen.
  • 03-04-2024, 11:06:46
    #3
    🔎 WhoisTR.net
    Jandarmaya müracaat ettiyseniz başka herhangi bir şey yapmanıza gerek yok, istenen evrakları götürün tahkikat dosyasına eklesinler zaten o evraklar tahkikat tamamlandığında soruşturmaya kaydedilmek üzere jandarma tarafından adliyeye götürülecek.
  • 03-04-2024, 11:07:55
    #4
    ulasozturkk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dün gece saatleri dolandırılmıştım bende jandarmaya gittim sabah bana, konuşma sslerini ve dekont ss istedi.
    jandarmadan ayrı adliyeye gidebilir miyim ? Gitmeme gerek var mı?
    Şayet ciddi tutarlar söz konusu ise mutlaka bir avukat ile süreci takip etmenizi öneririm.
    Alacağınıza yönelik hukuk davası açılması, ceza süreci için ise karakoldan ziyade işlemleri hızlandırmak adına adliyedeki Cumhuriyet Baş Savcılığına Şikayet Dilekçesi yazarak talepte bulunmanız gerekiyor.
    Yine tüm delillerinizi sunmanız şart.
    Geçmiş olsun.