Merhaba dün gece saatleri dolandırılmıştım bende jandarmaya gittim sabah bana, konuşma sslerini ve dekont ss istedi.
jandarmadan ayrı adliyeye gidebilir miyim ? Gitmeme gerek var mı?
Dünkü dolandırıldığım konu h.k bilgi
3
●402
- 03-04-2024, 10:57:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 03-04-2024, 11:07:55Şayet ciddi tutarlar söz konusu ise mutlaka bir avukat ile süreci takip etmenizi öneririm.ulasozturkk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alacağınıza yönelik hukuk davası açılması, ceza süreci için ise karakoldan ziyade işlemleri hızlandırmak adına adliyedeki Cumhuriyet Baş Savcılığına Şikayet Dilekçesi yazarak talepte bulunmanız gerekiyor.
Yine tüm delillerinizi sunmanız şart.
Geçmiş olsun.